czwartek, 17 września 2015

Jestem nieśmiały

Od czasu do czasu pojawiają się pytania:
"Czy możecie polecić mi jakąś divę, bo mam 18/19/20 lat i jeszcze nigdy ten-teges?"

Albo:
"Nie jestem super przystojny, nie mam dziewczyny, a chciałbym mieć ten pierwszy raz za sobą.
Do której panny zadzwonić"


Czasami w tych tematach pojawiają się młodzi panowie (bo już nie mali chłopcy),
którzy mają problem z .... podrywaniem dziewczyn.


Ja wiem, że na tym forum są faceci, przy których laski chcą, cytując klasyka :oczko: ,
majtki przez głowę ściągać!

Panowie!
Podpowiedzcie trochę młodzieży jak wyrobić w sobie pewność i swobodę w obcowaniu
z płcią piękną. Jak to robić by dziewczynie w głowie zakręcić.


To poważny problem młodych chłopaków i liczę na Was, że pomożecie im trochę.

....Bo w sumie głupio by było i wstyd trochę, gdyby się okazało, że na forum sami leniwi faceci lub
tylko burdelowi amanci, którzy w realu nie potrafią sobą dziewczyny zainteresować.


Na początek może coś śmiesznego :oczko: , ale poważne rady też mile widziane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz